Uyutmadan önce mama vs yediriyorum tam yatıyorum uyutucam mama diye ağlıyor ama tabağını bitirmiş oluyor uzun süredir bu şekilded devamlı kalkıp tekrar yapıyorum hazırlıyorum bu seferde yemiyor napıcağımı şaşırmış bir durumdaydım bu arada 2 yaşına giricek 2 yaş sendromlarımı bunlar anlamadın çok sinirli ve çok ağlak nasıl bir yol izlemeliyim önerileriniz varmı