Merhaba ben sezeryan sonrası ağrım çok olduğu için ve iki ay olmasına rağmen hala kanamam olduğu için muayene oldum ve kan testi aldılar crp reaktif protein değerim 11.3 çıkmış normal değer 0-5 arası imiş henüz sonuç göstermeye gidemedim emziriyorum bu durumu yaşayan var mı