Oğlum 1 yaş 13 günlük 4 ayından beri alerji teşhisi var aslında çok daha erken başlamıştı. Hep nemlendirici kullandık yaz döneminde baya iyiydi tedavisini bulmuştum resmen şimdilerde yine şikayetlerimiz arttı egzamalari ozellikde çene de ve göğüste yoğun ne yapsam geçmiyor illa kotizonlu krem sürmek gerekiyor kullanmakta istemiyorum ne yapacağımı şaşırmış durumdayim sizler ne yapıyorsunuz. Bu durum beni çok yıpratıyor. Zaten yiyecek konusu ayrı bi sıkıntı süt ürünleri yumurta daha hiç yemedi cuma günü diyet açma yapılacak yoğurt denemesi var bakalım ınşallah başarılı olur. Alerjiyle mücadele çok zor imiş birde ilk bebek olunca insan çaresiz hissediyo . Kortizonlu krem kullanmadan çözüm bulan var mı yardımcı olun annelerim 😓