Momofleos Hamilton kullanıyorum doğduğundan beri çok hafif güzel bir araba asansör çalışmadığı zamanlar bir kolumda oğlum bir elimde araba çok rahat inip çıkabiliyorum . Sadece alt sepetinden memnun değilim fazla eşya koyunca yere sürtüyor . Ama bence önemli olan arabanın ağırlığı Hamilton 7 kg diğeri de kabin model mi ? Kaç kg ?