Nesne umutku Kaldırıyorum bebeğim 200ml tek seferde içemiyor hala 100 100 içiriyorum, dolapta 24 saat saklanabilir yazıyor üzerinde açınca dolaba kaldırıyorum
umutku Nesne Teşekkür ederim bende öyle yapıyorum benimki bazen 40 bazen 50 bazen 60 içiyor hepsini bitirmiyor bile
Nesne umutku Benim bebeğim de öyle 100 içiriyorum ama birde bana sorun 1 saat sürüyor göstermedik oyuncak kalmıyor sırf içsin diye bugün mesela geceden beri bir lokma içiremedim hayattan bezdim artık😭 nefes alamıyorum sanki neden bu kadar zor oldu bilmiyorum isyan etmek istemiyorum ama yüreğim sıkışıyor şu çocuğumun bi istekle yediği günü görsem başka bir şey istemiyorum😔😔
happymommm89 zuzum34 yani bu postun altına bunu yazmanız hiç olmadı , sadece anneyi üzdünüz , tebrikler 👏🏻 benim bebeğim de sizinle aynı ay , aynı kiloda ama asla belirtmezdim bunu
mbasvur Alfa_Mom benim bebeğimde aynı 4 aylık 6500 kilosu normal aralıkta dediler geçen ay hastalanmıştı bir fe kilo vermişti
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU sykrmvrl 4 aylık bebek zayıf diye tadımlara başlatan doktor mu varmış genelde formül mama önerirler ama ilginç.
gozdegunduz zuzum34 kötü veya iyi bakıyor demedim bu bir. İkincisi kiloyla ilgili Bi şey sormadım sorulunca cevap yazdım annenin kendini kötü hissetmemesi için. Önce nasıl cevap verdiğinize bi bakın sonra laf yetiştirin iyi günler.
zeyzey001 zuzum34 benim bebeğim de tam 4 aylıkken 66 cm kg 6600 gelişimi güzel dedi de. O yüzden merak ettim
Aselincimom sykrmvrl çok zayıf değil bence kızım 3 aylık 5 buçuk kilo sağlıklı olsun kilo problem değil bence
Mnli sykrmvrl kaç kilo doğduğu d önemli benimki de 4 aylıkken 6300dü 2800 doğduğu için dr normal dedi tadım için 6 ayı bekledik
efelinamoms sykrmvrl canım bana sorarsan az değil bence iyi gibi benim oğlum o aylarda o kilodaydi doktorumuz az vsde demedi acikcasi genetik faktorler cok etkiliyor ne kadar yerse yesin tombul bir bebek olmuyor kilosuda suanki ayina gore bence dusuk ama doktorumuz gayet iyi dedi kizimda tam tersine kilolu bir bebek esimin tarafina cekmis oglumda benim tarafima
Lillas sykrmvrl 4 aylık 5.850 gram ama doktorumuz normal dedi, 1 ay erken doğdu belkide ondan bilemiyorum
kizimdakizim sykrmvrl bana çokta az gelmedi kilosu benim bebeğim 7.225gr boyu da 64cm bana da kilosunun çok olduğunu söyledi ebe.hazir mama kullanıyorum 150cc içiyor.versem daha fazlasını içer ama çok kilo almazsini istemiyorum.sizin ki kaç CC mama içiyor acaba?
sykrmvrl kizimdakizim 2 saatte bir 90 içiyor bazen 60 gerisini bırakıyor bazen 3 saat oluyor çok değişiyor genellikle 90 ama
buse4175 sykrmvrl aslında kilosu normal ama sana az geliyorsa doktora danışıpta sma deneyebilirsin istersen benim kızımda gaz sancısı vs hiç bişey yapmadı öylece toparladı kendini ve ben 3-4 saatte bir 200 cc yapıyorum mamayı sen bence 2 saatte bir 90 yerine 3 4 saatte 150 falan ver canım tam doymuyordur 90 cc yle de iştahlı bi bebekse eğer
kizinaasikbiranne sykrmvrl benimki 2460 doğdu o aylardayken 5 kilo civarı olması lazım. Ama benim kızım çoook zayıftı doğduğunda. Hangi mamayı kullanıyorsunuz?