İyi akşamlar kızlar. Kızım 19 aylık ve tuvaletini yapmadan önce bana söylemeye başladı. Çiş yapacağı zaman önünü, kakasını yapacağı zaman poposunu gösteriyor. Yap kızım diyorum öyle yapıyor. Ya tuvalet eğitimi için çok erken değil mi? Başlasam sonra pişman olur muyum? Ne bileyim tuvalet eğitimi versem olur mu şimdiden?