Eliffaaayyyy benimde bugün başıma geldi bir an napıcam korkusu oluştu sonra internete baktım ve normalmiş . Bebeğiminkinden sarı iltihaplı su akıyordu birde yara yeri dışarı atmıştı pamukla temizleyip batikon sürdüm ben mikrop kapmasın diye umarım bişey olmaz kocaman delik gibi oldu orası