gamzeg_g canım bizde 4 aylığız tam 35 haftalık prematüre doğdu oğlum, doktor bu ay mame/meme reddi yapacağını ama zorlamam gerektiğini söyledi ki benim oğlumda asla içmek istemiyor, bu ay hem dış dünyayı daha net tanımaya başladığı için hemde atak kaynaklı mama reddi yapacak dedi normalmis yani