Sinemkaan25102022 oğlum 16 aylık,işine gelince anne,baba,dede,nene,aba,abi,dayday(dayı)me ,mö,miyo,havhav,vakvak,cikcik,gıtgıt, açtı, attı, düştü diyor 3 gündür,gitti.Bay bay yapıyor, öpücük atıyor.Ama işine gelmeyince ses yok 😂iki gündür kapı kollarına uzanıp açıyor,ışığı açıp kapıyor, açtı diyor bide 😂aşırı derecede bana bağlı şuan,koala gibi yapışık,wcye bile benle geliyor.Yanindan ayrılmaya kalksam kıyamet kopuyor.11 dişi var, azı dişleri ve köpek dişleri aynı anda geliyor,bu çok zorluyor onu.2 haftadır da gripli.Istedigi şey olmayınca kendini yere atıyor, ağlıyor,acayip sinirli bir birey oldu.
Gece beslenmesini bırakmıştı,geri döndük bazen 2 bazen 3 defa emiyor. Dün gece kalktı oturdu, aç diyor.açtı emdi dönüp yattı.