Kizlar kızım 18 aylık olacak artık gerçekten gına geldi .yani bir bebek hiç mi birşey yemek istemez, hiç mi birsey sevmez, hiç mi açıkmaz.nolur bir yol gösterin yaa. İnanın iki öğün yese şükr edeceğim.neler neler deniyorum yapıyorum cesit çeşit .belki yer diye.ama yok.oyunlar kuruyorum parka indiriyorum. anne sütü almadı.mamayi dördüncü ayında bıraktı.ek gıdaya alışmadı.valla tükendim .