Sirinnkarip Kızlar oglum bugun bexsero 1.doz aşı oldu bacagı şişti biraz sizce agrı kesıcı vermelıyım lutfen acıl yazınn
MihrimahVeAnnesiii Sirinnkarip Bize sağlık ocağı şiş olursa calpol ver ödemini alır demişti ve buz uygulaması da yapabilirsiniz