Kızım bir haftadır öksürüyordu . Doktorumuz antibiyotik başladı zimax şurup . Kızım 5 aylık oldu. Bir haftadır aşırı iştahsızlık yaşıyor aşırı ishal doktora iki kere götürdüm antibiyokten geçer düzelir dedi. Ama çocuk asla birşey içmiyor öğlene kadar 50 cc akşama kadar da anca 200 içmiyor neredeyse 6 saattir idrar yapmadı 3-4 kere ishal kaka yaptı aşırı huzursuz ne yapsam yaşayan oldu bu durumu delirmek üzereyim