mariau Arkadşlar merhaba bebeğim 28 günlük emzige alışamadı ağzına koyuyorum diliyle itip ögrüyo bu durumu yaşayan varmı acil destek
yavrupotuncek mariau emziği değiştirin hangisini kullanıyorsunuz şuan Philips avent i çok güzel tutuyolar
hazalrojhat mariau bizde aynı durumu yaşamıştık bizimki kusuyordu midesi bulanıyodu, bütün emzikleri denedim en son avent aldık onu tuttu. Deneyin pes etmeyin acıkınca verin cogunlukla, emzige küçük küçük vurun agzindayken alışır bebiş inşallah
hanneinci mariau emzige alıştırmadım ama emzik kenarından maske lastiği ile bağlayıp kulağına takarak bir kac kez deneyin benim kızım 3 aylık olunca böyle bir fikir bulmuştum ama iş işten geçmişti 😆
birinsan14 Denemeye devam edin. Benim kızım 5 aydan sonea aldı ben hep ara ara verdim denedim. Philips avent
tasdemirrr benim bebede öyle avent tutuyor 1-2 dakika oda diğer emzikleri deneme bile bence. Herkes 5. ayından sonra tutuyor diyor.