Mukaddes_5 Kizlae ben nimo kullaniyodum nexusa gectim ama bunun bazen buahari azaliyo cok gec bitiyo icinde serum sizde bu durumu yasayan olduğu
Hazal-askin Mukaddes_5 kaç dakikada bitiyor kaç cc mesela bende nexus kullanıyorum bence süre uzun değil başka cihaz kullanmadım kıyaslama yapamıyorum o yüzden
beyzadodo Mukaddes_5 ilaci kullandiktan sonra normal su ile calistirmaniz gerekiyor her seferinde yoksa cabuk tikaniyor . Yeni baslik almak zorunda kaldik
hddd Mukaddes_5 nebiluzator araştıriyorum nimo ile nexus da kararsız kaldım hangisini tavsiye edersiniz
Mukaddes_5 Hazal-askin 5 ml serum sıkıyorum bir şırınga. Hatta kendi kendinide durduruyor calisir durumdayken. Mesela sarjda denedim baya fayla duman veriyor
Hazal-askin Mukaddes_5 ben 3 ml doldurdum ev fazla mesala 1,5 ml ilaç 1,5 ml serum fizyolojik 15 dakika sürüyor en fazla buharı da iyi bence kendini durdurması şarjı azken oluyor evet
Aloneeee Mukaddes_5 her kullanımdan sonra içine az normal su koyup 5 saniye felan çalıştırıp suyu dökün. Yoksa tıkanıyor ucu zamanla
_SerenN_ Merhabalar ben Nexus kullanıyorum sessiz olmasını seviyorum memnunum daha önce farklı bir marka almıştım sesi yüksek olduğu için kullanamadim çok fazla