Zumra_26 4 aylık bebeğim var emziriyorum ve çok aşırı saç dökülmem var ne yaptınız ne zaman geçiyor bu saç dökülmesi arkadaşlar kel kalmak üzereyim
gmzzmrtt Zumra_26 benim bebeğimde beş aylık. Ben de aynı durumdayım maalesef. Anneyi tanıyınca saç dökülür derler. 1.yaşa doğru geçiyormuş. Dökülenler geri çıkıyormuş.
dilekatesz Zumra_26 onun çözümü yok 7 ay gibi kendiliğinden duruyor. Valla ben hep tülbentle gezdim o dönem😂
mervekb Zumra_26 ortalama 1 yaş civarında normale dönüyor. Ben de kızım 10 aylık olunca durdu, delicesine bi dökülme yaşadım o süreçte Urban seti bi nebze faydalı oldu. Onu kullanmaya da devam edeceğim.
Matildanil Bende öyleydim yanlarım keldi hatta bildiğiniz saç yoktu 12. Aydan sonra düzeldi urban saç spreyi ve şampuanı var mor olan çok iyi geldi dökülmeye
fyz81 gmzzmrtt ay o sozu bende duydum neden tanıyınca sacımız dokuluyor cok sacma 😂 bu aylarda bebegımızınde sacı dokuluyor ıkımz bırden kelleşıyoruz
gmzzmrtt Zumra_26 inan ki benimde. Duşta dökülüyor. Çıkıyorum tarıyorum dökülüyor kurutuyorum dökülüyor felaket derecede
Sibelasell Hormonlardan kaynakli hamilelikte yükseldiği için doğumdan sonra düzeliyor o yüzden dökülme oluyor yani bebeğin tanıması falan hikaye 🤣