zehra15 iç harcı pişirmeden yapıyorum sarmalarimi lahanaları mi sariyorum porsiyon porsiyon ayırıp öyle katıyorum buzluğa buzluktan çıkardığım gibi tencereye alıyorum salçalı baharatlı sos yapiyorum çok az üzerini geçene ksdar suyla pişiriyorum mis gibi oluyor,sizde iç harcı pişirmeden yapıp buzluğa atın,dolma hiç koymadım ama dolmalarida aynı şekil yaparsanız hicbi sorun olmaz