Mine1111 Kızlar b12 değerim 152 çıktı. Sizce normal mi sağlıkçı olan ya da bilgisi olan var mı çok mu düşük takviye kullanmam şart mı
Nacafa Mine1111 en düşük 187 olması gerekiyormuş. Kendi tahlil sonuçlarımdan baktım. Bence doktora danışıp kullanın