Merhabalar 3 yaş bir evladım var 15 20 gündür çiş kakayı öğrendi gündüz hiç kaçırmıyor. Gece de öğrendi gibiydi kaçırmıyordu ama son 3 gecedir hep altına yapıyor. Islaklıktan rahatsız, olup uyanmıyor da. Gecenin o vakti çarşaf değiştir üst baş altını yıka çok zorlanıyorum. Alıştırma külodu almıştım onu giydirdim ama hala amacını anlayamadım 🤔 yani şimdi bu külodu giyincr üstüne çiş geçmeyecek ama bu çocuk gece çişini nasıl öğrenecek 🤔 yani altını ıslatıp rahatsız olması gerekmiyor mu öyle öğrenilmiyor mu bilemedim 🤔 yardımcı Olabilir misiniz çok teşekkür ederim