Aylnemir Ikrazumra19 bebelac gold kullanıyorum 3 numarada 1 yasından itibaren yazıyorr o benı yanıltıyo cogu kısı de 9 ay da gecılır dıyo
Ikrazumra19 Aylnemir valla onu bilmiyorum canim ben aptamil kullandim simdi 17 aylik 4 nunara kullaniyorum yani mamadaj dolayi farklilik olabilir