serensezen Bebegim 3 aylik huzursuzluk mamasını yarim bırakma ve uyumama gibi problemleri vardı Doktora gittik idrar tahlili yaptı Çıkan sonuçlarda idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullanmaya başladık Bu durumu yaşayan varmi yardımcı olabilir misiniz
Semanurrr1221 serensezen var iki aylık bebeğim sonda taktılar üç defa enfeksiyon çıktı iğne tedavisi gördük on gün boyunca düştü biraz 15 gün sonra tekrar gidecez
mikisu serensezen enfeksiyon çıkmıştı bakteri üremesi vardı suprax antibiyotik verdiler 3-4 gün anca kullanabildim (bebeğim ilaç içince kusuyor) az kullanmam bile yetti geçirdi enfeksiyonunu
Eb2 mikisu Semanurrr1221 serensezen Hanımlar benim bebeğim de 6 aylık ve lanet olası enfeksiyondan kurtulamıyorum bi türlü. 4 aylıkken başladı maraton. Yüksek ateş ile 39.3 ile dokotra gittik. Enfeksiyon çıktı. Önce süprax verildi tedavi olmayınca damardan tedavi oldu 5 gün hastanede yattık. En son 26 ocakta tahlil verdim işte hastaneden çıktıktan 2-3 gün sonra temizdi sonuç. İki gündür belirtiler tekrar başladı. Dişte çıkarıyor ondan mı enfeksiyon mu bilmiyorum. Ateşlenme olmadı henüz. Uykudan ağlayarak uyanma mız mızlanma terleme reflü gibi kusma şikayetleri var henüz. Çocık nefrolojisine yönlendirdiler ama anca Cuma’ya sıra alabildim. Bu arada bebeğim erkek, sizlerin ki ?
Eb2 Semanurrr1221 şu an bebeğiniz kaç aylık. İlk enfeksiyon ne zaman çıktı. Belirtiler nelerdi. Ne sıklıkta tekrarlıyor.
Semanurrr1221 Eb2 bebeğim iki ay beş günlük 1 aylıkken çıktı 10 gün iğne tedavisi gördük antibiyotik tedavi bittikten sonra kontrole gittik düşmüştü enfeksiyonu 10 gün sonra tekrar gidecez. Sürekli kıvranıyor idrar kaka yapmakta zorlanıyor kıpkırmızı oluyor eliyle yüzünü sıkıyor
Semanurrr1221 Sürekli terler soğuk ter atar. Ayrıca enfeksiyon olmayabilir kolik bebeklerde de bu belirtiler oluyor
Eb2 Semanurrr1221 kolik olur mu ki hala. 6 ay oldu. Evet soğuk terlemesi var sürekli kusuyro idrarı da iğrenç kokuyor.
Eb2 Semanurrr1221 damar yolu tedavisine başlamadan önce sonda ile verdik. Sonuç aynı çıkınca tedaviye aldılar. Şu an heniz tahlil vermedik ne şekilde alırlar bilmiyorum. 26 ocakta çocık doktoruna tedavi sonrası verdiğimiz tahlilde poşetle idi ama hatalı çıktı o da. İdrar tertemiz kültür de bakteri üredi yazıyordu