Rosebelle Kızlar bebeğim son günlerde sürekli çığlık atıyor, dişi çıkıyor bu arada o yüzdendir diye düşünüyorum sizce neden kaynaklanıyor olabilir? Çok bağırıyor çığlık şeklinde
ozlemcyhn Rosebelle Benim kızım 9aylık olacak halâ aynı ne zaman dışarı çıksak herkes bize bakıyor oturduğumuz mekanlarda
Onemother1 Rosebelle bizimde öyleydi resmen kulaklarımı kapatıyordum sesinden.hiç mi yorulmaz durmaksızın çığlık çığlığa.şimdi bababa yı öğrendi bütün gün bababababba 😁yeni öğrendiklerini sürekli tekrarlıyorlar
daphnes_diaries Sesini keşfediyor o yüzden çığlık atarlar o dönemlerde ayrıca enerjisinde atmak için kullanıyorlar bunu
Tmrshtn26 Sesini keşfediyor uzun süre devam edip sonra ara veriyorlar sonra çeşitli sesler çıkararak devam ediyor bu süreç kelimeler başlıyor sonra
Rosebelle Tmrshtn26 çok komik ama ya ama bazen gerçekten çok yüksek sesle yapıyor bizim kulak gitti arkadaş 😂
Rosebelle Onemother1 ay evet ya gerçekten kulak ağrıtici bir ses 😂 birde bazen yanımda yatarken bir anda tam kulağımın yanında bağırıyor sağır olcaz bu gidişle , oy kızım sağlıklı olsunda o bize yeter🥰
OgrtmnHnm1 Rosebelle benim bebegim de oyle her tondsn bagiriyor kereta 😂sesini kesfediyorlar çok normal