alp3413 2 yaş 2 ay var aralarında. Bu aralığı kendim tercih ettim. Kendim bakıyorum her ikisinede tamamen desteksiz,aile büyükleri hiç olmadan. Beni en çok yoran kısım ikisi birden hasta oldukları zaman.. Çok üzülüyorum, çok yoruluyorum. Ama onun dışında günlük hayatta bir şeylerine yorulmuyorum.
Çocuk olduklarını unutmuyorum. Üstümde ki diğer sorumlulukların yorgunluğunu çocuklardan çıkarmıyorum. Kızmadan da büyütüyorum diyemem, kızdığım da oluyor tabiki. Ama şimdi kızım 4,5 yaşında oğlum 2 yaş 2 aylık. Ve ben bebek hallerini de çok özlüyorum. Her anlarını.. Öyle kıymetli ve güzel ki. Anın güzelliğine odaklanın. 🌹
Hadi uyu,uyu da iş yapayım diye uyuma süresi uzadıkça gerilmeyin. Sakin olun mesela.. Saçlarını sevin, öpün koklayın.
Bir daha bu kadar ufak olmayacak her gün biraz daha büyüyecek geriye anılar kalacak.
🤍