Merhaba çocuğum 33 aylık. 100 civarında kelimesi var. Alıcı dili çok iyi her şeyi anlar. Dili pek dönmese de anlamlı 100 e yakın kelimesi var ama 2 li cümlesi hiç yok. Zaten kelimeler 3-4 ay içinde hızla artışa geçmişti hiç yoktu önceden. Çocuğu geç konuşanlar özellikle cümleler ne zaman geliyor süreç nasıldı ?