Bartummommy Kizlar bebegim 30 gunluk gobek deliği hala dışarda bu normal mi çok ağlayan bir bebek değil
Sapsikanne Bartummommy göbek fıtığıdır kendisinden geçer büyük ihtimalle benim oğlumda da vardı geçti
atlasmommm Bizim de dışarıda hala 2 aylık oldu doktor hafif fıtık var gazdan dolayı dedı 3. Ayda geçer dedi ama daha da çıkıyor o çıkıntı bagırsagı sakın bastırma müdahale etme