Benim bebeğimin de sağ tarafına ve sırt üstü yatardı kafası tamamen duzleşmisti insanların söylemlerinden toplum baskısından artık ne yapacağımı bilmiyordum oğlum desteksiz yatardı önceden ben bebeğimin sağ tarafının düzelmesi için ayağımda sallamaya başladım çok şükür düzeldi sonrada düz kafa yastığı kullandım tabi yine hafif hafif salladım yastığına sabitledim duz kafa yastığını şimdi 6 aylık çok şükür birsey kalmadı