kubikya benım bebegım olmustu 1 bucuk aylıkken, 12 gun hastanede yattık , ama cıktıktan sonr da 3 ay boyunca oksurukler devam etti, sadece o bogmaca öksürüğü gibi degıldi yavas yavas azaldı ama cok yavastı ınanın. Zor bir sürec Allah yardımcınız olsun