Hayatsarkis Merhaba geçen hafta dahiliye doktoruna gittik . Genel bi kan vitamin baktırmak için. Kanda ıgE değeri yüksek çıktı. Doktor alerji dedi. Ancak bi belirtimiz olmadı başına gelen varmı