Mekselinabyb Kızlar selam 2 yaşında kızım var bu yaşa kadar sesli oyuncaklar çalmaya başlayınca hep ağlayıp korkuyordu hala aynı korkuyor. sesli oyuncak alamıyorum ona varmı aranızda aynısı olan ? 🥺
Nurbost Mekselinabyb benim oğlum da korkmuştu başta 9 ayllıkken almıştık ilk. Açtığımız gibi ağlayıp kaçmıştı. Ben biraz uzağına gidip oyuncakla oynamaya başladım. Ayy cici ay ne güzel öpeyim bi tane falan diye kendi kendime oynadım. O yavaş yavaş yanıma geldi . Öyle öyle alıştırdım
Nurbost Mekselinabyb saç kurutma makinesine de aynı şekilde oynatarak yapıyorum. Bi kendime tutuyorum bi ona kurutma makinesini öpüyorum falan 😀
Nurbost Mekselinabyb çevrenize küçük çocuk varsa onun elinde görüp isteyebilir belki. Aman zaten çok da önemli bi şey değil oynamasın 😀
Justmm Benim yeğenimde öyle şu an 5 yaşında hala sevmez kızımın piyanosu var geçen onu bi açtı tiksinerek baktı hahaha bazı bebekler böyle
gulay34 Benim bebeğimde 18 aylık korkuyor 16 aylık ta bşey yoktu 17 aylık sevdiği sesli oyuncak oynuyordu şimdi hepsinden kaçıyor aglıyor