Kızlar selam bebeğim 15 aylık mama kullanıyoruz hala. Yemek konusunda hiç iştahlı bi çocuk olmadı ama son zamanlar da özellikle hic bişey yemiyo 2 3 kaşık sonrası agzından cıkarıyo direk yada ağlıyor. Daha önce sevdigi şeyler dahil buna. Mama da vermiyorum acıkınca mecbur yer diye ama yok işe yaramıyor .Diş cıkarma sürencinde tamam ama öncesi de benzerdi.Bi süreç mi bu, huymu gerçekten sinir hastası oldum. Doktora mı gitsem Sizin bebekleriniz nasıl geçer mi?