sgs Bu ne belalı bir ay yarrabim. Binbir çabayla uyuttugum bebem yarım saatte bir kalkıyor az ve sık sık emiyor sürekli ağlıyor deli gibi uykusu var ama uyumak istemiyor. Hiç birşey memnun etmiyor. Allahım delirmeden gecirsek şu atak zibritisini
denizdefneosman sgs ben hala çekiyorum 8 gün Sonra 5 ay olacağız ama geçmiyor. Uyumuyor resmen çocuk. Bide biz 4 ay olmadan başladık. Pertim çıktı. Bende ay olarak büyük olan arkadaşlar. 4.ay fragman dediler sağolsunlar😂5. Ve 6.ay daha zormuş
peruskam sgs aha bu ben ağız şapır şapır su. Gece uyuması sıfır. Gündüz yarım saatte bir uyanık aslaaa kesintisiz uyku yok. Huysuz. Yemek istemiyo aclıktan ağlıyo uykusu geliyor dalamamaktannağlıyo. Tahmini kaç günde geciyomus ya 😭😭😭
meta1 sgs bizimde aynı öyleydi 1-2 hafta sürdü heh tamam geçti dedim 5 aya geldik şimdi de diş eti şişti ona kuduruyo sil baştana dönüyoruz sürekli bitmiyor bacım bitmiyoorrr
sgs bilginnn ay bizde koliktik her ayda farklı birşeyle mücadele ediyoruz resmen 3 ay kolik ve gazdan çektik 2 hafta mükemmel olan bebem şuan yine delirdi ataktan kaynaklı herhalde