pembebiranne Merhabalar 64 günlük bebeğim var. Demir başlandı 2. Ay kontrolünde. Bugün 3 kere kakalı bez 1 tanesi ishal gibiydi. Kaka rengi sarı. Acaba demir damlasından mı ? Size ne zaman başladılar böyle bi durum ile karşılaştınız mı?
yavrukurt_ Ayda başladık, aile hekiminliğinin verdiğini kullanmıyoruz, çocuk doktorumu bastirol verdi şu an onu kullanıyoruz
pembebiranne yavrukurt_ Bize erken başlandı sanırım çok huzursuz oldum, bebeğimde huzursuz ishal sürekli
yavrukurt_ pembebiranne kan ilaçları genelde kabızlık yapıyor diye biliyorum ben de her gün vermiyorum açıkçası çünkü kabız oluyor arada
miray_85 Bizimde 6.ayda basladi doktorumuz test yapmadan başlamadigini söyledi kullanmaya devam ediyoruz fakat ben hergun vermiyorum gün asıri veriyorum