Arkadaşlar bebeğimi 6 ay aşısına götürdüğümde aile hekimi hemsiresi;bir dahaki aşısı 9 aylıkken olacak ama gelmeden 15 gün oncesinde hergun yumurta beyazı yedireceksin alerji gelişiyor mu bakacagiz dedi ilk cocugumda böyle bir şey yoktu 1 yaşından sonra başlamıştık artık böyle mi oluyor bilginiz var mi