yesooo Sellam millet, 4. Ay kabusundan sesleniyorum size. Çeek gibi uyuyan bebeğim gecelerin yargıcına döndü 😂😂😂emme ayrı bir savaş, diş kaşınması, ani ağlama atakları, kucaktan inemk istememe aaaaaaa imdaaaaaat var mı 4. Ayda olan anlatın dertleşelim😰🥲
sgs yesooo ayyy tek değilsin aynı postu bende açtım. 3 ay 25 günlük kızımla savaş halindeyiz inşallah delirmdenn geceer gider şu atak.surekli ağlamak, yarım saat uykular, uykusu olduğu halde uyumamasi
erme yesooo aynı kısa gündüz uykuları deli gibi uykusu var uykuya direnme gece cok sık uyanıp meme isteme 1,5 2 saat sürekli eller ağızda gece bile eller ağızda kendini uyandırıyor kucakta mızmızz gündüz cok az emiyor gece cok sık
tuuugc yesooo bebem 3 aylık oldu bugün ama 11.haftadan itibaren meme reddi yatarak asla emmiyor kangurunun içinde ayakta zıplata zıplata emziriyorum. Gündüz uykuları asla yok en fazla 40dakika yoksa hep 10dakika 20 , 30 dakika uyuyor uyanınca geri uyumak istiyor ama inanılmaz direniyor ve uykuya yine kucakta kanguruda geçiyor başka türlü geçmiyor hep dik durmak istiyor. Durduk yere ağlama krizleri ve hem memem ağzında olsun istiyor. Geceleri fena değil en azından 1 saat falan uyuyabiliyor bazen 2 şimdi bundan beter mi 4.ay atağı? Yoksa aslında 4.ay atağı mı yaşıyorum
yesooo rasel valla 4 ay 13 günlük bugün fakat uyku gerilemesi öyle günle olan birşey değil malesef 🥲 düzgün bir rutin oluşturamazsanız kalıcı olabilir. Gündüz uykularını atlamayın, gece de uyanırsa oyalamadan hemen tekrar uyutmaya bakın. Yetişkin gibi UyumAyı öğreniyorlar bu ay
yesooo sgs yüksek sesli beyaz gürültü aşırı iyi geliyo ağlama krizlerine, ben gündüz uyanmasın diye kucağımda tutuyorum uyku boyunca. Çünkü uykusunu almayınca iyice zıvanadan çıkıyor
Kez123 @yesooo 4 ay 16 günlüğüz meme reddimiz vardı zaten bir de biberon reddi başladı uykusuzluk devamlı kucak çabuk bitsin bu atakkk
yesooo Kez123 ben hiç biberon kullanmadım meme reddi bende de var ama ayakta emzirerek ıslık şarkı meme yönü değiştirerek bi şekilde emziriyorum. Kandırıyorum onu 😂
ebruegehan Kez123 bizde 4. Ay 12 günlük . Geçen hafta sünnet oldu . Onun korkusu ve acısı biraz huysuzlaştırdı haraketleri değişti bi süredir meme reddi yaşamadık emmeye devam ediyor gündüz biraz daha aralıkla ama gece uyandıkça emziriyorum . Mama da içiyo . Bu ayda kafayı sağa sola sallıyo baya . İstemediği bir şey için falan. Bağırarak ağlıyor . Diş salya acayip bir şey bulsa bütün parmaklarını sokacak ağzına . Uyku düzeni biraz değişti gündüz de çok uyusun istiyo gece de 2 kere uyanırdı 3 kere falan uyanıyo Aktivite yapmak ben kitaplar kartlar oyuncaklar ile oyalansın işlerimi halledeyim diyorum çocuğum oyun halısına koyuyorum 5 10, dk oyalanıyo sonra başlıyo kucak istemeler eeee demeler uyku hali .
yesooo erme ayyy ha hayret inşallah geçecek. Doktoru aradım dün diş kaşınması için bu ayda diş değil de oral döneme girdiği için oluyor dedi ama illa bir şey kullanayım diyorsanız tetagil toz kullanabilirsin dedi ( öneri değildir) bizimki çok sapıtırsa alıcam bakalım, ilginç bi şekilde dün akşam güzel uyudu.
erme yesooo insallah bizimde 4.ay kontrolümüz olcak haftaya sorcam bakalım kacta uyuyor genelde aksam gerci saatleri de belli değil ya
anonim96 yesooo bizde sizinle aynıyız 6 saat uyuyan bebiş ağlayarak uyanmaya başladı hem gözlerinden yaşlar akarak 🥺 11 12 gibi gece uykusuna yatardı 3 haftadır asla yatmıyor 3 ü buluyor bazen 3buçuk gezdir diye ağlıyor resmen
yesooo tuuugc uyku gerilemesi bazen daha erken başlıyomuş sizinki o olabilir, ayak da erken başlamış olabilir. Ama uyku gerilemesini net bir şekilde hissesiyorsunuz. Gecenin içinde boncuk bokcul bakan bir çift göz sürekli 😂😂
yesooo erme benim bir rutin oluştu 1,5 kuncu aydan beridir sabah 8 buçuk 9 gibi uyanıyo sonra 10:30 gibi ilk uykusu 13:30 gibi 2. Uykusu 16:30 gibi 3. Şekerleme ve 20:00 de gece uykusu şeklinde. Bu düzen allaha şükür maşallah tıkır tokır işliyordu taki bu aya kadar. Gündüz uyku saatlerinde yine sıkıntı yok ama gece uyanmaları çok çoğaldı. Bir de bizimki hep sırtüstü yatıyor ve kafayı da düz tutuyor. Kafası düzleşmesin diye bu aralar ben de çok uyanır oldum. Yön veriyorum kalkıp. Analık =delilik
tuuugc erme 4.ay atağını şimdi yaşıyorsam o zaman 4.ay da bişey yaşamayacağım 😃😃 sela vakti amin Allahım 😃
Oglumvebennnn yesooo şimdi biz 3.ay 21 gunluguz yani 4ay atağı dedikleri bu mu yoksa 4 ay ve kusurati mi atak haftası bizimde durum aynida
erme tuuugc ah analıkkk anaların hakkı ödenmezmis simdi anlıyoruz valla o kadar mızıldıyorki bu ara asla yatmak yok ne puset ne anakucagı
3w3l yesooo bu atak haftaları bitirdi benide 10.aya girdik 4. Ayda ben yaklaşık 1 ay çektim meme reddi kısa uykular sürekli ağlama kucakta uyuma sabırlı olun bu atak haftaları sabır istiyor çok sabır 😥
yesooo 3w3l sabır sabır yaaa sabıırr zaten bel bacak kalça kalmadı kucakta dolanmaktan çocuk kendini kurtarıcak ben pert 😂😂😂
tuuugc erme yani aynen öyle ama bakalım bizler böyle büyüdük mü yani bize böyle davrandılar mı acaba ahahahah
rasel tuuugc 12.hafta atağı en kolayı aslında 1 hafta sürüyor 😂 4.ay atağı bir ay sürüyor uyku gerilemesi de var bu ay o yüzden daha zorlu geçiyor diyeceklerim bu kadar 😂
tuuugc queenx bence uyumaktan başka çaremiz yoktu ahahahahha 90-99 yıllar arası en sorunlu çocuklar seçilmiş 93lüyüm söyleyeceklerim bu kadar ahahahaha