Merhaba kızlar oğlum 20 aylık emzirmeyi kesmek istiyorum çünkü çok bağımlı ve beni aşırı derecede yoruyor geceleri sırf emmek için kaç defa uyanıyor yemeklerini güzelce yiyor karnı tok zevkine ama çok fazla bağımlı çalışmayı düşünüyorum ayırınca önerilerinizi yazarsanız sevinirim☺️🌸