33 aylik oglum, bizim de sorunumuz konusmama. Aslinda konusuyor ama bi cok seyi de iiiiıiiı diye anlatiyor. Yani ne tam anlamiyla ne konusuyor ne de konusmuyor.
Bezi biraktik sukur. 3 aydir lazimliga yapiyor.
Uykularimiz kucuk bebek gibi surekli uyaniyor.
Bensiz oyun oynamaz ancak 2 dk.
Yemek yemesi fena degil ama zeytin peynir yemez bizimki de.