Kızlar 10 ay 20 günlük kızım boğazı enfeksiyon kapmış iki gündür atesli doktora götürdük 3 günlük antibiyotik iğne verdi bugün 2. Yaptırdık ama ateşinde falan hiç değişme yok calpol dolven aralıklı veriyorum ılık suyla duşa sokuyorum alnına ıslak bez koyuyorum ama pek fayda etmiyor suruplarin etkisi geçince yine yükseliyor alnı 38 39 oluyor yan şakaklar 39 40 elleri ayakları hep buz gibi sürekli ağlıyor ne yapabilirim ya çok üzülüyorum