fizikcianne Kızlar?? Bebeğim 89 günlük. 3 no sıkmaya başladı 4 e mi geçsem diyorum. 4 noya geçen var mi bu aylarda?
defne1710 fizikcianne hangi bezi kullanıyorsunuz acaba benim ki 3 gün sonra 4 aylık hala 3 numaradayız sleppy marka tabii biraz kiloya da bağlı gerçi.
aysegul_my fizikcianne kızım 3 ay 7 günlük sleepy kullaniyoruz 3 no küçük geliyo baya ya bazen pişik oluyo die prima premiumcare almistim o 3 no tam oluyo sleepynin kalıbı dar ya 4de cok kaba kalın durur poposunda başka beze geçmek istiyorum baby turco gibi
Kajsjdkdjdk fizikcianne ben 3 aylık olmadan geçtim 4 e bebeğim kilolu şimdi 4 buçuk aylık oldu 5 te bez numarası büyür gibi geliyor hızlı kilo alıyor
churchil fizikcianne olabilir. Ben de geçmeyi düşünüyorum da o yüzden sordum. Külot bezlerinden almıştım bi deniycem bakalım nasıl olacak