Bende kantaron yağı ve mustela kullanıyorum birde pişiğin geçmesi için ıslak mendil veya pamukla temizliyorsan hafif biraz beklerdim nemi gitsin sonra surerdim ne sureceksem ilk başlarda benimde bebeğimde vardı şimdi böyle yapıyorum sorun yaşamıyorum çok şükür (bebeğim 6 aylik)