elifbarcin65 benim de bebeğim 15 günlükken kanamalı pişik oldu resmen poposunu mangala basmış gibiydi, pişik mantar olmuş, rifocin ampul verdi doktor her altını açtığımda biraz pamuğa sürüp onunla pansuman yaptım, antibiyotik olduğu için kuruttu, üzerine hamezinc zalain sürdüm (travazolun muadili) üstüne de pişik önleyici mor desitin sürdüm ancak geçti, geçen gün yine açıldı poposu hemen aynılarını uyguladım 3 günde geçti, öneririm