Merhaba kızlar artık bende siz gibi anneyim bebişim 09.02.2024 dünyaya geldi normal doğum ile çok şükür 🙏🏻 Herşey çok iyi fakat ufacık bir sorunumuz var bebiş hem memeden hem de Aptamil Pre ile besleniyor neden diye sorarsanız sütüm yetişmiyor her türlü memede kalsın istedim fakat çok sık uyanıyor ve hep aç olduğu için mama da veriyorum ama işte bi türlü gazımızı tam güzelce çıkaramıyoruz bazen hiç gazı çıkmadan uyuyor ve yatırıp öyle bırakıyoruz endişeleniyorum ama bir yandan da bazı şeyleri okuyup normaldir diyorum ne önerirsiniz sizler ne yaptınız ben omuz üstü ile deniyorum daha kolay geliyor bi kaç kez öyle gazı çıktı hep onu deniyorum .. uzun postum için kusura bakmayın 🙏🏻