Dilekce06 Herkese merhaba. 3 aylık bebeğim için ana kucağı almak istiyorum. Tavsiye edeceğiniz markaları yazarsanız sevinirim.
flora823 Dilekce06 babybjörn @Asyaveannesi04 bulandan razı olsun demiş AMİİİİN diyorum sahiden öyle😂😂😂 evde dört tane ana kucağı var bu dahil sadece babybjörnde duruyor…..