Et, tavuk, balık, pirinç, bolca peynir, yumurta, zeytin…. Bi çok şey gaz yapmadan yeniyor. Gaz yapacakları bir akşam ya da en az 4-5 saat önce kimyonla ılık suyla ıslatıp yiyorum. Soğan sarımsak yemiyorum pişmiş bile olsa. Baharatlı azalttım. Kışın salata çok yeniyor ya içinde mor lahana olmasın ben onu gözden kaçırıp 2 hafta gaz sancısı çekmesine sebep oldum🫣. Havucu bol tüketin, boza için, dut yiyin suyunu için… Soğuk yiyip içmiyorum bi de o da gaz yapıyormuş en az yarım saat oda ısısına getiriyorum. Kimyon çayı günlük içmeye çalışıyorum. Bebeğim %100 gazsız değil ama pek çok bebeğe göre gayet rahat maşallah barekallah.