Kızlarr lütfen OKUR MUSUNUZ.. yaşayan varsa bu aralar sık sık idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum iki hafta önce tedavi gördüm bir hafta fitil hap toz şeklinde bitirdik bir kaç gündür tekrar yaşamaya başladım artık psikolojik olarak bitik durumdayım bu beni çok etkiliyor pis hijyenine dikkat etmeyen birisi değilim artık çok yoruldum fikri olan varsa lütfen yazar mısınız…