Arkadaşlar 5aya geçtik biz
ek qidaya başlamişiz henüz.
bebeyimin 6 ayı bitdikden sonra 2 numara vermeli olduģumu biliyorum.
benim bebeyim erken doģdu o uzden premature bebekler için olan ve kilosu az olan bebekelr ucun olan mama onermisdi doktor.kilosu 3500 olana kadar o mamadan yedi.ve doktor tavsiyesiyle 1 numarali mamaya geçtik.bebeyim zor hallere dustu ondan sonra.uykusu bozuldu mesela ama kendisine uyku duzeni kurdu ve onceler rahatsiz olsam bile çok rahatim şimdi.ama kabizlik yaratfi bebeyinde.18 gun yavrum aziyet çekti.agrilar uyuyamaz oldu bebeyim.şindi bilirimki 6 aydan sonra 2 numaraya geçicez.ben çok korkuyorum ya bebeeyim yine kabiz olur yine uykusu bozilir diye baya korkuyorum.çunki gayet guzel uyki duzeni var artik maşallah bebeyimin.ya oyle olursa naparom ben😔
6 ay bitdikden sinra 2 numara vermek mutlaka verilmelimi yoksa 1 numara ile devam etsem sizce nasil olir.kahvalti falan yeme becerisi olana kadar sizce?