marsiyen belisito Ben aldım kullanıyorum ama bebeğim çok gazlı değil ihtiyaç duydukça kullanıyorum bebek üst gazını kendi çıkarıyor emdikten sonra.
dzba belisito reklamını çok gördüm ama almadım Aguline şurup aldım çok işe yaradı öyle güzel gaz çıkarıyor ki biz bile şok oluyoruz☺️
dzba belisito ben danışmadım ama siz yine de sorun biz 20 günlükten buzamana kadar kullandık hala devam ediyoruz