EbruAlperen__12 bende kullandım uykuya geçişi kolaylaştırdı ama yine sürekli uyandı bi işe yaramadı yani. Hatta 5 yaşındaki oğluma verdiğimde kolay uyusun diyr(çok zor uyur ama gece uyanmaz) o bile gece 2 kere falan uyandı. Bende vermiyorum artık. Tek başıma uyutmak zorunda kaldığımda falan veriyorum kolay uyusunlar diye