metehan2 6 bucuk ayligiz yogurt yedik, patates havuc yedik, balkabagi ve kabak birer gun yedik ikisi de alerji yapti🙄 armut sevmedik elma sevdik🤷🏻♀️ Ek gida isi macera gibi bisey🤣
Dgndrmz metehan2 bizde 6 bucuk aylığız bizimde şimdilik iyi gbi cok şükür alerjik bi besinimiz cıkmadı. Patates havuc kabagı yalnız basına yemıyo maalesef kendıne has yapılanı yemiyo o yuzden bizim yediklerimizden yiyoruz yoğurt yumurta bu ıkısını cok sevıyoruz meyveler tatlı oldugu için onlarıda sevıyoruz şimdilik iyiyiz şükür 🙏
Gamzeren13 metehan2 merhaba bizde 6 ay 11 günlük olduk yoğurt çok severek yiyor elmayı bizde sevmedim armutu sevdi muzda biraz verdim kabız oluyor hemen patates havuç balkabağı denedik tek yapınca yemiyor karıştırıyorum bende dün brokoli yaptım ağzını açmadı bugün kabak denicem bakalım kahvaltı bir kaç gün verdim ama şimdi bıraktım yumurta sarısı çeyrek lor yaptım ıhlamur çayıyla sulandırdım bitane de bebe bisküvisi koydum yedi severek çorbalardan tarhana kemik suyuna şehriye birde yoğurt çorbası yaptım hepsini içti severek ama geceleri çok sık uyanıyor emmeye saat başı yatmadan bişey veriyormusunuz siz bu zamana kadar düzenli uyurdu 6.ay girdi uykular değişti sizde nasıl?
MinikCilek metehan2 valla 7 aylık olduk bölük börcük bişeyler yapmaya calsıyoruz😂 kabak tek yedi havuc sevmedi yogurt cok seviyor yarı yarı yapıyorum yarısını sade yarısını keciboynuzu özü koyup veriyorum. Tavuksuyuna tel şehriye corbasını sevdi bugun tarhana yapıcam uyursa 😂 yayla corbası içti tabi hepsini ona göre yapıyorum. Şabne seviyor. Bal kabagı hadi veriyim bari diye verdim. Elma asla sevmedi napcam bilmem. Muzu seviyo galiba ama tek seviyor. Valla bakalım işte bugun tarhana öğlen aksam da kabagı rendelicem sotelicem Yogurtla aksam vericem ne olur baska bilmiyorum. Bu arada ben bişeyi veriyorum o gun alerji yapmadıysa yapmaz diye düşünüyorum. Kahvaltı olayına girmedim daha ama burda birine sorduö verebilirsin dedi peynir zeytin falan bakalım. Bizde böyle 🤩🤩🦋
Dgndrmz metehan2 valla canım yumurtanın sarısının çeyregıyle basla dedi 6. Ayda baslayabılırsın dedi bende yumurta peynir ıkısını karıstırıyorm az bıseyde sıcak su koyuyorm içine bazen bebe bisküvisi bazen muz bazende sadece ıkısını verıyorm her sabah severek yiyo arastır ıstersen iyice ama verılıyo bende yumurtanın sarısı
MinikCilek metehan2 brokoliyi haşlayıp yada buharda senin tercihin önüne koyuyorum kendi mıncıklayarak yemişti