Arkadaşlar size de oluyor mu bilmiyorum ama sütüm ara ara azalıyor. Kızım 3,5 aylık sadece anne sütü alıyor bu zamana kadar bir kaç kez oldu, sertleşmesi geçiyor, üstümün ıslanması geçiyor, çocuk emerken 3-4 kez çektikten sonra yutuyor, bir kaç gün böyle oluyor sonra eski haline dönüyor ama bu sürede tabi insan insan ay sütüm mü azaldı diyip strese giriyor neden böyle oluyor acaba bilgisi olan var mı ?