2,5 aylık bebeğimin geçen haftalarda süt genzine kaçıyordu.korkudan eşimi işten çağırdım hatta.burnu tıkalı geniz akıntısı var diye kaçıyor şeklinde yorumlamıştım.Son 3-4 gündür de memeyi 3-4 dk hızlıca emip memeden çıkıyor gaz sancısıyla.hızla emdiğinden gaz oluşuyor seslerden bile anlaşılıyo.ağızdan gazı çıkarıp tekrar meme verince de memede az duruyor sürekli girip çıkıyor.bunlar tazyikli süt göstergesi mi? Elimle baktım fışkırır gibi değil de normal bi akma oldu ki memeler de yumuşak.emzirme eziyete dönüştü.emme süresi kısaldı ve sürekli memeden çıkıp ayağa kalkıp gaz çıkartıp geri oturuyorum.ayakta daha rahat emiyor ya da gezerek.bu sefer de etrafı incelerken duruyo falan.çok bunaldım ya yaşadıklarımı yorumlayabilecek var mı?