benoyleuygungordum___ Dalpa çok çok üzüldüğüm bir durum 6 ay zor emzirdim bıraktı kendisi bir çabam olmadı açıklasi 🙂 sizin ki büyük sanırım bilgisi olan yazar üstte kalsin postunuz
1anneem Dalpa ben hastalandım doktor dedı kızım da dınlemıs eve gelınce hıc emmedı am aole bole degıldı bagımlılıgı buyumustu artık ama 2 yasına gelmıstı